„Tündéri nélkül csak "nagy" vagy "tökéletes" művek vannak. Az igazi remekmű néha nem is olyan tökéletes. Csak sugárzik, a "csak álom" is benne van, a csillagok fénye, a tündéri.” Márai Sándor

2011. július 21., csütörtök

Díjat kaptam


Díjat kaptam Ancsapancsától, melyet ezúton is nagyon köszönök neki!
A díj szabályai:
1. Köszönd meg annak, akitől kaptad.   
2. Írj egy posztot.
3. Küldd tovább 12 blognak, ha annyit érdemesnek tartasz.

A teljesség igénye nélkül olyan blogokat választottam, melyeket rendszeresen olvasok. Akik most nem kerültek ide, azoktól elnézést kérek, de csak 12-t választhattam:

1. Meleron
2. Mammka
3. Kincsértékű csecsebecsék
4. Ötletelő
5. Bebi tündérországa
6. Álomjáró Bozsomati
7. Kézzel és lélekkel
8. Rongytalanítás
9. Szömörce
10.Flores no Jardim - Lee Albrecht
11.Huncutkacérna
12.My Country Cottage Garden



9 megjegyzés:

  1. Köszönöm szépen! Nagyon kedves vagy!!!! :-))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon kedves vagy, köszönöm szépen a díjat is, és a kedves szavakat is.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm szépen. Üdv a többieknek is!

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm szépen a díjat és a kedves szavakat! :)

    VálaszTörlés
  5. Drága Anyinyókám nagyon szépen köszönöm ezt a kedves díjat:-)....igyekszem mielőbb szétosztani...bár 12 fő nem jön össze...de új felfedezettjeim is akadtak..:-) mégegyszer köszönöm szépen:-))....

    VálaszTörlés
  6. Én is nagyon szépen köszönöm a díjat, de mint minden alkalommal, így ezúttal sem szeretnék vele élni.
    Remélem nem haragszol meg érte, de a szándékot köszönöm:-)

    VálaszTörlés
  7. Ezt én annak idején nem köszöntem meg? Mea culpa!
    Hálásan köszönöm, hogy a kiválasztottak között vagyok! :D

    VálaszTörlés
  8. Semmi gond Barbi, továbbra is szeretem a műveidet:)

    VálaszTörlés