„Tündéri nélkül csak "nagy" vagy "tökéletes" művek vannak. Az igazi remekmű néha nem is olyan tökéletes. Csak sugárzik, a "csak álom" is benne van, a csillagok fénye, a tündéri.” Márai Sándor

2012. március 11., vasárnap

Crazy quilt blokk kihímezve




Gondoltam remek megoldás lehet a hímzésre a varrógépem rengeteg hímzésmintája. Varrtam egy sort, de gyorsan le is bontottam, mert közel sem volt a várt eredményhez. Majd azt terveztem, hogy idő hiányában néhány varrást hímzek csak ki, de aztán nem tudtam abbahagyni, de el is telt az egész nap.

5 megjegyzés:

  1. Nagyon szép lett.Gyönyörű.Jó sok melód lehetett vele.
    De megérte ám .Szép.

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Biztos csinálok még ilyet, mert nagyon tetszik a végeredmény. A netről vettem az öltésmintákat, még ebben is van mit fejlődnöm, majd bővítem a repertoárt.

    VálaszTörlés
  3. pazaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr......úgy örülök, hogy lett rá lehetőséged és időd, hogy ezt a szépséget is megalkosd....

    VálaszTörlés
  4. Ezt tette velem Gergő betegsége, és hogy nem lehetett kimozdulni a hétvégén:)

    VálaszTörlés
  5. Csodás!!!!!Egyet bánok,hogy az én varrógépemen minimális a hímzésminta.Így kézzel kell készítenem,ami nem lenne baj,HA több órából és erőből állna egy nap.:)

    VálaszTörlés