„Tündéri nélkül csak "nagy" vagy "tökéletes" művek vannak. Az igazi remekmű néha nem is olyan tökéletes. Csak sugárzik, a "csak álom" is benne van, a csillagok fénye, a tündéri.” Márai Sándor

2011. augusztus 4., csütörtök

Blogszülinapi játék


Drága olvasóim, kedves nézelődők!


Ezúton szeretném megköszönni mindannyiótoknak, hogy hosszabb-rövidebb ideje figyelemmel kíséritek ténykedésem. Egy éve indítottam ezt a blogot. Először egyfajta gyűjtőhelye volt számomra az általam készített tárgyaknak, nem is gondoltam, hogy mást is érdekelhet, miket hozok össze. Aztán nagyon örültem, amikor rendszeres olvasóim száma gyarapodni kezdett, és nagyon örülök azoknak is, akik bár nem rendszeres olvasóim, mégis be-be néznek hozzám a világ minden tájáról - a szó szoros értelmében.

Régóta tervezem, hogy figyelmeteket megköszönjem egy játékkal. Az ötezredik látogatónál gondoltam, hogy ajándékot osztok, de be kell vallanom, nem volt időm elkészíteni, és mire észbekaptam, már a blog elérte a kilencezres látogatottságot.

A fenti anyinyókás neszeszert, és a zsepitartót szeretném ajándékba adni.

A feltételek:
  • Írj egy megjegyzést ehhez a bejegyzéshez.
  • Ha tetszik amiket csinálok, legyél rendszeres olvasóm
  • Ha van blogod, tedd ki a játék linkjét és fenti képet a blogodba.
  • Ha nincs blogod, természetesen nem kell sehova kitenned.
A határidő: aug 26.


 My dear readers, and onlookers,

  
I would like to thank all of you for the monitoring of my actions for longer or shorter time. A year ago I started this blog. First, I thought it will be a sort of collection my creations maybe only for me, not even thinking that others might be interested, what I can create. Then I was very happy when the number of regular readers began to rise, and I am also very happy for those who, although not a regular reader, but occasionaly visit me from all over the world.


 It has long been my plan, thank you for your attention with a little gift. I thought as I reached. the five-thousandth visitor that I share a gift, but I must admit, there was no time to prepare, and when I knew it, the blog has reached nine thousand visits.


You can win the above shoown beauty case and handkerchief holder.
What you should do:
  • write a comment to this post
  • be my regural reader, if you like what I do
  • If you have a blog, please add the link of my blog, and the picture above
  • If you don't have any, of course you don't have to add it

 The deadline: 26.08


49 megjegyzés:

  1. Emlékszem, az első blogszülinapomra, s a játékra, amit én is hirdettem. Szörnyen izgultam, fognak-e rá jelentkezni.
    Olyan kreatív és sokoldalú hölgyemény vagy, hogy a blogod igazi kis kincs. Folytasd továbbra is a blogírást, örvendeztess meg bennünket a szépségeiddel.
    A felajánlott ajándékok igazán csodásak, a zsepitartót már annyiszor megcsodáltam.
    S jelentem, bejelöltem magam a rendszeres olvasókhoz is, pedig már mióta járok hozzád, de ez biz valahogy lemaradt.
    Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  2. Hú, ez ab log tényleg kincsestár! Csak most találtam rád, de látom már, hogy sokszor vissza fogok térni :)

    Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  3. Kedves Marcsi!
    Nagyon köszönöm önbizalomerősítő kedves szavaid. Bevallom én is izgulok, hogy megtisztelnek-e a jelentkezésükkel olvasóim. Legszívesebben minden érdeklődőnek ajándékot osztogatnék.

    VálaszTörlés
  4. Szia Kedves Anyinyóka! :) álam már "nyerő" voltál egyszer! Gratulálok a sok látogatóhoz, és a munkáidhoz, amik nagyon tetszenek! Ha nem gond, most én is jönnék játszani hozzád! :)))) Ki is tettelek! További szép "kreatív" napokat kívánva! Puszi! Erika

    VálaszTörlés
  5. Kedves Napos, Erika!
    Gyertek csak bátran, örülök nektek:)

    VálaszTörlés
  6. Kedves Anyinyóka! Gratulálok-és további gyönyörűséges alkotásokat kívánok! :) ...és persze nagyooon szeretném megnyerni a felajánlott szépségeket! :)

    VálaszTörlés
  7. Kedves Anyinyóka!
    Nagyon boldog szülinapot kívánok, és gratulálok a blogodhoz, az alkotásaidhoz!
    Meleron ajánlotta a blogodat egy-két hónapja, és nagyon megtetszettek az alkotásaid.
    További sok sikert kívánok!
    Szeretettel üdvözöl: Ana

    VálaszTörlés
  8. Gratulálok a sok látogatóhoz!!!!!!nem csodálom,hiszen olyan jó idejönni!!!!!Mesés a felajánlott ajándék,nem bírok ellenállni,benevezek.:))))b

    VálaszTörlés
  9. Szia! Én is gratulálok, bár nem ismerjük egymást...Meleron oldalán bukkantam rád, és azóta nyomon követem a tevékenykedésed...:) Nagyon szép holmikat készítesz, eddig a hátitáska és a zsepitartó a kedvencem. :) Csak így tovább, és sose fogyj ki az ötletekből!!!!
    Csatlakozom az előttem szólóhoz, én sem tudtam ellenállni, és már teszlek is ki a blogomba :)

    VálaszTörlés
  10. Drága Anyinyóka...gratulálok ehhez a csodaszéphez már megint.....én csak gratulálni jöttem meg ámuldozni nem játszom mert én már ezer szépséget kaptam....és egyébként is imádlak reklámozni:-)))....lélek-ölelés....!!!

    VálaszTörlés
  11. Boldog Blogszülinapot Anyinyóka! De jó, hogy megnyitottad a kincsestárad mindannyiunk előtt. Szeretek nézelődni, feltöltődni nálad :o)
    Ezekért a szépségekért ringbe is szállnék - ráadásul pont a szülinapomon fogsz sorsolni :o)
    Persze, hogy a blogomra is kiteszlek!

    VálaszTörlés
  12. Nagyon szép kincseket készítesz!
    Kitettelek a blogomba, és követőd is lettem, immár hivatalosan.

    VálaszTörlés
  13. Köszönöm én is a lehetőséget! Kitettem a blogomban a fotót. :) Nagyon jó volt Nálad körülnézni, mert nagyon finom, csodaszép holmikat készítesz. Mindenképpen jövök rendszeresen. :)

    VálaszTörlés
  14. Boldog blogszülinapot kívánok! Mennyi minden sok szépet láttam nálad, örülök, hogy idetaláltam! Mindjárt kiteszlek, olvasód vagyok már és ha van kedved, gyere, nálam is játék vár :)

    VálaszTörlés
  15. Anyinyóka ezer köszönet a lehetőségért, hogy ilyen szépségeket lehet nyerni nálad! Egyáltalán nem csodálkozok hogy ilyen sokan látogatnak hozzád!

    VálaszTörlés
  16. Szép ajándékok :)
    Örülnék nekik :)

    VálaszTörlés
  17. Szia!
    Nagyon tetszenek a műveid és a blogod is! Margó által találtam Rád!
    Szeretnék jelentkezni a játékodra!
    Kiraklak a blogomba!
    üdv: Anik

    VálaszTörlés
  18. Én is szívesen játszom ezekért a szépségekért!

    VálaszTörlés
  19. Én vagyok az 50. követőd. Nem lehetne valami különdíjat, vagy kétszer a nevemet a kalapba, vagy valami...?:)

    VálaszTörlés
  20. Én is jönnék játszani, szépek a kreálmányaid, mindjárt kiteszlek az oldalsávomba is.

    VálaszTörlés
  21. Szia!
    Én is szeretnék jelentkezni :) ! Köszönöm a lehetőséget! :))) Hirdettelek is ;) !
    Minden jót!

    VálaszTörlés
  22. Kedves Anyinyóka! Most találtam a blogodra és egy darabig itt is ragadok :-), nagyon tetszenek a munkáid. Gyorsan rendszeres olvasód is lettem. :-) Szeretnék veled játszani. A blogomon hirdetlek. :-) Köszönöm a lehetőséget. Cat

    VálaszTörlés
  23. Nagyon szép ajándék, sorbaállok én is :)

    VálaszTörlés
  24. Húúú mennyien írtatok! Álmomban sem gondoltam volna, hogy majd ennyien érdeklődtök. Szeretettel köszöntök mindenkit. Legszívesebben mindegyikőtöknek adnék ajándékot.

    Ibolya, menet közben már nem szívesen módosítok a szabályokon. Amúgy a Tagok mezőnél, ha a legelsőhöz tekerek, mindig eggyel többet mutat a rendszer, így nem biztos, hogy te vagy az 50.:) Lehet, hogy valaki időközben törölte magát, és azért, de számomra nem egyértelmű.

    VálaszTörlés
  25. Micsoda játék! Követlek, hirdetlek, és szeretnék játszani. :)

    VálaszTörlés
  26. Szia!
    Szeretnék én is játszani Veled! Nagyon tetszik amiket alkotsz.
    Cinella

    VálaszTörlés
  27. próbáltam ellenállni, de nem sikerült: abszolút a stílusomat tülrözik etek az ajándékok, ugyanis virágminta- és csipke imádó vagyok:) a neszesszer mindig jól jön ugye, egy zsepitartó pedig igencsak elkelne a táskámba, mindig szanaszét hevernek a zsepik:/
    követlek, és kiteszlek az oldalsávomba:))

    VálaszTörlés
  28. Margónál bukkantam rá a játékodra, és idenéztem. Örülök a lehetőségnek, és örülnék a kis neszinek és zsepi tartónak is:) További boldog, alkotó órákat kívánok neked!

    VálaszTörlés
  29. Jottem jatszani.:)
    A jatekod a bloggomban.:)

    VálaszTörlés
  30. Szia!
    Szeretnék veled játszani. Nagyon tetszik a pairzsebkendő tartód.:)
    sveronika76@citromail.hu

    VálaszTörlés
  31. Gyönyörűeket alkotsz!Kitettem a blogomba a játékot, és szeretnék én is a részese lenni!

    VálaszTörlés
  32. Szia!
    Én most találtam rád, így egyik új olvasódként szeretnék jelentkezni a játékodba ezekért a gyönyörűségekért!!! :)

    Ha van kedved, kukkants te is be hozzám :)
    www.boldogsag-var.blogspot.com

    Szép napot!

    Zsuzsi

    VálaszTörlés
  33. Én is most találtam rád, de nagyon tetszik, amiket készítesz, így már itt is maradok rendszeres olvasódnak. Ja, és játszani is szeretnék. Köszönöm.

    VálaszTörlés
  34. Csodaszépek az alkotásaid, csak gratulálni tudok!
    Sajnos blogom nincs, de játszani szeretnék!

    Üdv.
    Zsofesz

    email: zsofesz111@gmail.com

    VálaszTörlés
  35. Szia!
    Boldog blogszülinapot kívánok!Csodálatos dolgokat készítesz!

    Játszani is szeretnék.Rendszeres olvasód vagyok,íme a kommentem,most pedig sietek "haza",hogy meghirdessem a játékod.

    VálaszTörlés
  36. szia!
    Boldog szülinapot!
    én is szeretnék veled játszani!
    eleget tettem a feltételeidnek!
    minden jót
    Éva

    VálaszTörlés
  37. A játék kapcsán találtam ide Unikattól. Nagyon szépeket alkotsz. Jövök máskor is.

    VálaszTörlés
  38. Gratulálok!

    Nagyon tetszik, szeretném!:)
    Kitettelek a blogomon.

    VálaszTörlés
  39. Gratula a sok olvasóhoz!
    Gyönyörűek a munkáid, csatlakozom az előttem lévők sorába.
    Sok sikert kívánok Neked!

    F. Edit
    tideedit@freemail.hu

    VálaszTörlés
  40. Gratulálok!
    Szeretnék játszani veled!
    Követlek, kiteszlek a blogomba:
    http://amy-kreativ.blogspot.com/

    Ha van kedved, nézz be hozzám, én is játékot hirdettem!!! :)))

    VálaszTörlés
  41. Ki ne maradjak...nagyon szép a blogod! Boldogan játszok ezekért a gyönyörű nyereményekért:)

    VálaszTörlés
  42. Rendszeres olvasód lettem. Kiteszlek a blogomba is: www.kreativanyabanya.blogspot.com

    VálaszTörlés
  43. Hello! Your works(handmades) are so lovely! So delicate! Loved! I've posted your candy on my sidebar at "sorteios/candies", by date! Thanks so much for this lovely chance! :D Rachel
    Follower's name: Rachel Berault

    VálaszTörlés
  44. Az utolsó pillanatban, de jelentkezek én is! Olyan szépségeket készítesz, hogy nem szeretnék kimaradni a lehetőségből:)
    Köszönöm!

    VálaszTörlés