„Tündéri nélkül csak "nagy" vagy "tökéletes" művek vannak. Az igazi remekmű néha nem is olyan tökéletes. Csak sugárzik, a "csak álom" is benne van, a csillagok fénye, a tündéri.” Márai Sándor

2011. augusztus 12., péntek

Különleges blogdíj, kinyitható szív óra



Ezt a csodálatosan különleges és egyedi blogdíjat az én Meleron  barátnőmtől kaptam ma ajándékba.  Nincsenek megfelelő szavak arra, amivel megköszönhetném neked Meleron ezt a rengeteg szeretetet, kedvességet és hogy elfogadod a barátságomat!



4 megjegyzés:

  1. Csodálatos ajándék és még szebb szavak! ♥

    VálaszTörlés
  2. Szívhez szóló kedves sorok és ajándék.

    VálaszTörlés
  3. Sokmindent kaptam odafentről, amiért szerencsésnek mondhatom magam, az egyik ilyen legfontosabb dolog az ő barátsága:)

    VálaszTörlés
  4. ...hmmmm ....én köszönöm Drága Anyinyóka, hogy vagy nekem és , hogy elfogadtad ezt a díjat:-)))......

    VálaszTörlés