„Tündéri nélkül csak "nagy" vagy "tökéletes" művek vannak. Az igazi remekmű néha nem is olyan tökéletes. Csak sugárzik, a "csak álom" is benne van, a csillagok fénye, a tündéri.” Márai Sándor

2012. november 12., hétfő

Keresem! Varrjunk együtt

 A varrjunk együtt játékban, mint láttátok két takarót varrok. A világos már el is készült, de majd csak hétvégén rakom fel, mert fényhiány miatt nagyon rossz képeket tudok csak készíteni róla. A másik takarómmal viszont nagy gondban vagyok, mert fenti anyag az alapszíne, és még kb 60-centiméternyire lenne ebből az anyagból szükségem. Viszont sajnos már nem lehet belőle kapni. Már sok más megoldást is végiggondoltam a takaró befejezésére, de egyik sem tűnik annyira jónak, mint az eredeti tervem, miszerint ezzel az anyaggal keretezném az egészet.
Ha van valakinek esetleg felesleges maradéka, szívesen megvenném!


6 megjegyzés:

  1. Biztos, hogy nem lehet már kapni? Én a Cserhegyi és társánál látok a weboldalukon.
    http://www.foltvarras.eu/new_nemet.html a 162.-es szerintem ez a szín. Nem tudom vásároltál e már náluk, nagyon készségesek, nem muszáj bekommanndóznod hozzájuk, ha felhívod őket, el is küldik utánvéttel(nekem már többször felajánlották, mert a nyitvatartásuk miatt én is csak ritkán tudok eljutni hozzájuk).
    Egyébként várhatóan csütörtökön alkalmam nyílik beugrani hozzájuk, mert munkaügyben a környéken lesz dolgom. Ha gondolod...

    VálaszTörlés
  2. Ancsa! Köszi a választ. Náluk vettem az anyagaimat. Voltam ott múlt csütörtökön és ők mondták, hogy már nem rendelnek, és maradék fecniük sincs ebből sajnos.
    Ezért gondoltam, hogy így próbálkozok hátha sikerül.
    A kicsit narancssárgásabból még van nekik, de ebből már sajnos nincs.

    VálaszTörlés
  3. Hú, ez aztán a méreg!!!!Sajnos nekem nincsen ilyen anyagom....
    A restaurátor-festő mester nem tudom,hogy máshol tart-e tanfolyamot, Gaál János a neve, érdemes a neten keresgélni.Esetleg nincsen kézműves társaság ott,ahol laksz?
    Takarót én is készülök varrni újra,de nem tudom,lesz-e rá időm.Annyi mindent szeretnék!:)

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm, rákeresek. Itt Bp-en a hobbiboltban láttam egy díszítőfestés tanfolyamot, de közel sem olyan gyönyörű dolgokat festettek, mint amiket nálad láttam. Ez már régi vágyam, hogy meg kell tanulnom, de egyszer majd valahogy sort kerítek erre is. Nekem is mindig rengeteg a tervem, de az idő az sajnos kevés.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megírnád nekem a hobbibolt nevét ? Kiváncsi vagyok más munkákra,hogy legyen ősszehasonlítás alapom.
      Itt nálunk nagyon törekszenek arra,hogy eredeti minta legyen. Vannak,akik csak úgy összekevernek mintákat és azért sem szép,hiszen a régi mesterek nagyon tudták a dolgukat.

      Törlés